Serverless Database - wykorzystanie bezserwerowych baz danych

Serverless Database – wykorzystanie bezserwerowych baz danych

Piotr Kulik 24 kwietnia 2024

Zalety i wady wykorzystania Technologii Serverless w bazach danych Bezpieczeństwo danych w kontekście Technologii Serverless Integracja Technologii Serverless z bazami danych Technologia Serverless a optymalizacja wydajności baz danych Technologia Serverless a elastyczność w zarządzaniu bazami danych Wykorzystanie Technologii Serverless do tworzenia aplikacji internetowych z bazami danych Bezserwerowe bazy danych jako rozwiązanie dla startupów i firm […]

Redakcja 19 sierpnia 2022
marketing internetowy

E-marketing to obecnie absolutna podstawa promocji właściwie każdej firmy. Na czym jednak on polega? Jakie formy marketingu internetowego są obecnie dostępne dla klientów agencji? Czym się cechują? Dlaczego znaczenie kampanii prowadzonych online jest obecnie tak duże? Na te pytania odpowiadamy w nowym artykule. 

 

Marketing internetowy – podstawa promocji firmy w dzisiejszych czasach. Jakie znaczenie ma dla zdobycia potencjalnych klientów?

O wadze marketingu online decydują przede wszystkim przyzwyczajenia konsumentów – z sieci korzysta przecież zdecydowana większość z nas. Reklama internetowa jest tak skuteczna, bo umożliwia dotarcie do różnych grup docelowych i bardzo precyzyjne spersonalizowanie oferty. Poza tym, w porównaniu np. do spotów w telewizji czy reklamy outdoorowej, jest też stosunkowo tania.

 

Co oferuje agencja marketingu internetowego? Jak wypromować firmę marketingiem internetowym?

Marketing internetowy składa się z różnych działań podejmowanych w przestrzeni globalnej sieci. W jego ramach można wyróżnić wiele technik, wśród których największe znaczenie mają:

 

  • content marketing
  • marketing afiliacyjny
  • pozycjonowanie stron w wynikach w wyszukiwarce Google
  • kampanie reklamowe Google Ads
  • mail marketing
  • marketing wirusowy
  • inne typy reklamy internetowej (np. influencer marketing).

 

Social media marketing – jak media społecznościowe mogą pomóc w dotarciu do klientów?

Aktywność w mediach społecznościowych to jedna z kwestii, która ma największe znaczenie, jeśli chodzi o łatwość dotarcia do potencjalnych klientów. W social mediach udziela się dziś nie tylko młodzież, ale też przedstawiciele wszystkich pozostałych grup wiekowych. Dzięki łatwemu targetowaniu, reklamodawca może dokładnie określić grupę, której zostaną wyświetlone jego materiały.

 

Rodzaje marketingu internetowego: content marketing. Co trzeba wiedzieć na temat content marketingu?

Marketing online w dużej mierze koncentruje się na publikowaniu treści. Chodzi tu zarówno o teksty i grafiki umieszczane na naszej witrynie (jak treść poszczególnych podstron oraz na blogu), jak artykuły sponsorowane w zewnętrznych serwisach.

 

Nowy trend w marketingu internetowym – influencer marketing. Na czym polega i czemu warto na niego postawić?

O ile poprzednie opisane rodzaje marketingu znane są od ponad dekady, to inflencer marketing na szerszą skalę jest wykorzystywany dopiero od kilku lat. Opiera się on na wykorzystaniu zasięgów i autorytetu influencerów – internetowych twórców. Może on przybierać różne formy – np. video marketing lub publikowanie postów sponsorowanych w mediach społecznościowych.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. more information

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Close