Bezrękawniki damskie

Bezrękawniki damskie

Piotr Kulik 29 marca 2024

Bezrękawniki damskie w stylu casual Bezrękawniki damskie z futerkiem – hit czy kit? Bezrękawniki damskie z kapturem – praktyczne czy tylko modny dodatek? Bezrękawniki damskie z dzianiny – wygodne i stylowe Bezrękawniki damskie z puchu – ciepłe i lekkie Bezrękawniki damskie z syntetycznych materiałów – praktyczne i łatwe w pielęgnacji Bezrękawniki damskie z haftem – […]

Redakcja 25 lutego 2019

Merchandising to najkrócej mówiąc przekonywanie klienta do zakupu towaru za pomocą odpowiedniego zaprezentowania swojego sklepu. Odpowiednio zastosowany może przynieść duże korzyści firmie. Celem merchandisingu jest maksymalizacja sprzedaży. A żeby to osiągnąć, podejmuje się wiele konkretnych działań.

Odpowiedni merchandising może przynieść sklepowi potężne przychody. Wystarczy dobrze zaprezentować produkty oraz swój sklep, a klienci sami przyjdą. To oczywiście założenie. Aby doprowadzić do takich skutków, potrzebne jest wdrożenie profesjonalnych rozwiązań.

 

Rozwiązania w dziedzinie merchandisingu

Pierwszym założeniem w dziedzinie merchandising jest nakłonienie klienta, aby wszedł do sklepu. W tym celu konieczne jest wykorzystanie konkretnych elementów informacyjnych oraz reklamowych – oczywiście na zewnątrz obiektu. Mają one zachęcić do zainteresowania się sklepem, a następnie do wejścia do niego.

Kolejnym działaniem jest wpływanie na klientów przez wystrój sklepu – zwłaszcza przez funkcjonalność. Jeśli sklep przykuje uwagę, a potem okaże się na dodatek komfortowym miejscem do zrobienia zakupów, klient zostanie na dłużej i oczywiście wróci.

W środku budynku liczy się sposób prezentacji towarów – zarówno tych, które stoją normalnie na półkach, jak i tych w promocji. Półki standardowe i półki promocyjne powinny różnić się od siebie.

Istotną kwestią jest też ta dotycząca ilości towaru, jaki znajduje się na półkach. Jeśli sklep ma niewielkie rozmiary, to zbyt duża ilość towaru spowoduje wrażenie bałaganu. Ilość towaru trzeba dostosować do wielkości przestrzeni.

 

Wdrażanie profesjonalnego merchandisingu

Aby móc wdrożyć profesjonalne rozwiązania z zakresu merchandisingu, najlepiej zdecydować się na pomoc specjalistów. Szkolenia z zakresu merchandisingu pozwolą dopasować działania do potrzeb konkretnego sklepu oraz wdrożyć nowe rozwiązania dotyczące rozmieszczenia towaru oraz jego prezentacji tak, aby wpływać na klientów. Zlecenie zawodowcom zmienienia przestrzeni sprzedażowej wpłynie najlepiej na rozwój biznesu.

 

Leave a comment.

Your email address will not be published. Required fields are marked*

one × 3 =

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. more information

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Close