Zobacz więcej tutaj: https://marina-noclegi.pl/truskawkowa.php Zobacz więcej tutaj: https://marina-noclegi.pl/truskawkowa.php O MNIE OSTATNIE WPISY Redakcja Ostatnio opublikowane przez Redakcja (zobacz wszystkie) Taśmy gumowe w przemyśle: Specyfika i Zastosowanie – 29 sierpnia 2024 Jak zostać technikiem farmaceutą? – 9 lipca 2024 Hurtownia Techniczna Sped – sprawdzony dostawca narzędzi – 2 lipca 2024
Badanie Opinii Pracowników jest profesjonalnym narzędziem umożliwiającym uzyskanie cennej wiedzy na temat organizacji i tego, co pracownicy myślą o firmie.
Jest szczególnie przydatne w organizacjach, którym zależy na poprawianiu wydajności pracy, motywowaniu pracowników oraz zyskaniu wiedzy na temat atmosfery, jaka panuje wśród podwładnych. Profesjonalnie zaprojektowana ankieta to narzędzie, które umożliwi ocenę klimatu, relacji, stosowanych rozwiązań i procedur, czy też pomiar stopnia lojalności zatrudnionych.
Dzięki badaniom satysfakcji i opinii pracowników możliwe jest podejmowanie odpowiednich działań naprawczych, a także poprawa nastrojów i wydajności pracowników. Ankiety zawierają najczęściej pytania zamknięte, jak i otwarte. Badanie można przeprowadzać w formie elektronicznej lub też tradycyjnej – papierowej. Ważne jest, aby narzędzie było skrojone na miarę potrzeb konkretnej firmy. Raporty mogą zostać uzupełnione o pogłębione analizy statystyczne oraz szczegółowe rekomendacje dla organizacji.
Regularnie przeprowadzane badanie opinii i satysfakcji pracowników jest niezbędnym narzędziem dla organizacji, którym zależy na poodnoszeniu zaangażowaniu pracowników i zwiększaniu efektywności pracy. Doskonale diagnozuje potrzeby całej organizacji, ale też jej poszczególnych elementów – pionów, działów itp. Pozwala zaplanować działania naprawcze oraz monitorować efektywność wdrażania zmian.
Przykładowe zagadnienia, które mogą zostać poruszone w trakcie badania:
styl zarządzania – ocena stylu i stosowanych technik kierowania zespołem, relacje przełożony-podwładny, zaufanie do decyzji kierownictwa
komunikacja wewnętrzna – forma i częstotliwość komunikacji pomiędzy menedżerami i ich podwładnymi, ocena stosowanych narzędzi, wiedza na temat spraw organizacji, deficyty informacyjne
współpraca i relacje wewnątrz działów oraz między działami
wartości organizacyjne – ich znajomość, spostrzeganie i ocena
atmosfera i warunki środowiska pracy – ocena satysfakcji z pracy, nastroje, poziom zaangażowania
ocena perspektyw rozwoju – opinia na temat możliwości rozwoju, podnoszenia kwalifikacji
wizerunek firmy – zewnętrzne i wewnętrzne aspekty EmployerBrandingu
ocena satysfakcji z systemu wynagrodzenia – opinia nt. finansowych warunków pracy
wprowadzanie zmian – opinia dotycząca sposobu komunikowania i wdrażania zmian organizacyjnych
ocena poziomu autonomii – opinia nt. poczucia wpływu na decyzje, ocena stopnia samodzielności i odpowiedzialności na pełnionym stanowisku
Otrzymane wyniki badania analizowane są pod kątem obszarów wymagających korekty, a jednocześnie w kontekście zwiększenia zaangażowania pracowników oraz podniesienia efektywności całej organizacji.
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. more information
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.