Stal Radomsko

Stal Radomsko

Łukasz Woźniakiewicz 17 grudnia 2024

Czy Stal Radomsko ma szansę na awans w tym sezonie? Jakie są najbliższe mecze Stali Radomsko? Kiedy odbędzie się najbliższy mecz Stali Radomsko na własnym stadionie? Co sądzisz o formie Stali Radomsko w ostatnich tygodniach?   Czy Stal Radomsko ma szansę na awans w tym sezonie? Stal Radomsko to klub piłkarski z wieloletnią tradycją, który […]

Redakcja 19 lipca 2018

Badanie Opinii Pracowników jest profesjonalnym narzędziem umożliwiającym uzyskanie cennej wiedzy na temat organizacji i tego, co pracownicy myślą o firmie.

 

Jest szczególnie przydatne w organizacjach, którym zależy na poprawianiu wydajności pracy, motywowaniu pracowników oraz zyskaniu wiedzy na temat atmosfery, jaka panuje wśród podwładnych. Profesjonalnie zaprojektowana ankieta to narzędzie, które umożliwi ocenę klimatu, relacji, stosowanych rozwiązań i procedur, czy też pomiar stopnia lojalności zatrudnionych.

 

Dzięki badaniom satysfakcji i opinii pracowników możliwe jest podejmowanie odpowiednich działań naprawczych, a także poprawa nastrojów i wydajności pracowników. Ankiety zawierają najczęściej pytania zamknięte, jak i otwarte. Badanie można przeprowadzać w formie elektronicznej lub też tradycyjnej – papierowej. Ważne jest, aby narzędzie było skrojone na miarę potrzeb konkretnej firmy. Raporty mogą zostać uzupełnione o pogłębione analizy statystyczne oraz szczegółowe rekomendacje dla organizacji.

 

Regularnie przeprowadzane badanie opinii i satysfakcji pracowników jest niezbędnym narzędziem  dla  organizacji, którym zależy na poodnoszeniu zaangażowaniu pracowników i zwiększaniu efektywności pracy. Doskonale diagnozuje potrzeby całej organizacji, ale też jej poszczególnych elementów –  pionów, działów itp. Pozwala zaplanować działania naprawcze oraz monitorować efektywność wdrażania zmian.

 

Przykładowe zagadnienia, które mogą zostać poruszone w trakcie badania:

 

  • styl zarządzania – ocena stylu i stosowanych technik kierowania zespołem, relacje przełożony-podwładny, zaufanie do decyzji kierownictwa
  • komunikacja wewnętrzna – forma i częstotliwość komunikacji pomiędzy menedżerami i ich podwładnymi, ocena stosowanych narzędzi, wiedza na temat spraw organizacji, deficyty informacyjne
  • współpraca i relacje wewnątrz działów oraz między działami
  • wartości organizacyjne – ich znajomość, spostrzeganie i ocena
  • atmosfera i warunki środowiska pracy – ocena satysfakcji z pracy, nastroje, poziom zaangażowania
  • ocena perspektyw rozwoju – opinia na temat możliwości rozwoju, podnoszenia kwalifikacji
  • wizerunek firmy – zewnętrzne i wewnętrzne aspekty EmployerBrandingu
  • ocena satysfakcji z systemu wynagrodzenia – opinia nt. finansowych warunków pracy
  • wprowadzanie zmian – opinia dotycząca sposobu komunikowania i wdrażania zmian organizacyjnych
  • ocena poziomu autonomii – opinia nt. poczucia wpływu na decyzje, ocena stopnia samodzielności i odpowiedzialności na pełnionym stanowisku

 

Otrzymane wyniki badania analizowane są pod kątem obszarów wymagających korekty, a jednocześnie w kontekście zwiększenia zaangażowania pracowników oraz  podniesienia efektywności całej organizacji.

Leave a comment.

Your email address will not be published. Required fields are marked*

7 + 20 =

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. more information

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Close