Czy ginekolog we Wrocławiu może pomóc w zrozumieniu przyczyn uderzeń gorąca? Jakie badania zaleca ginekolog we Wrocławiu w przypadku występowania uderzeń gorąca? Kiedy najlepiej umówić się na wizytę do ginekologa we Wrocławiu, jeśli odczuwam uderzenia gorąca? Co ginekolog we Wrocławiu może doradzić na temat łagodzenia uderzeń gorąca? Czy ginekolog we Wrocławiu może pomóc w […]
Badanie Opinii Pracowników jest profesjonalnym narzędziem umożliwiającym uzyskanie cennej wiedzy na temat organizacji i tego, co pracownicy myślą o firmie.
Jest szczególnie przydatne w organizacjach, którym zależy na poprawianiu wydajności pracy, motywowaniu pracowników oraz zyskaniu wiedzy na temat atmosfery, jaka panuje wśród podwładnych. Profesjonalnie zaprojektowana ankieta to narzędzie, które umożliwi ocenę klimatu, relacji, stosowanych rozwiązań i procedur, czy też pomiar stopnia lojalności zatrudnionych.
Dzięki badaniom satysfakcji i opinii pracowników możliwe jest podejmowanie odpowiednich działań naprawczych, a także poprawa nastrojów i wydajności pracowników. Ankiety zawierają najczęściej pytania zamknięte, jak i otwarte. Badanie można przeprowadzać w formie elektronicznej lub też tradycyjnej – papierowej. Ważne jest, aby narzędzie było skrojone na miarę potrzeb konkretnej firmy. Raporty mogą zostać uzupełnione o pogłębione analizy statystyczne oraz szczegółowe rekomendacje dla organizacji.
Regularnie przeprowadzane badanie opinii i satysfakcji pracowników jest niezbędnym narzędziem dla organizacji, którym zależy na poodnoszeniu zaangażowaniu pracowników i zwiększaniu efektywności pracy. Doskonale diagnozuje potrzeby całej organizacji, ale też jej poszczególnych elementów – pionów, działów itp. Pozwala zaplanować działania naprawcze oraz monitorować efektywność wdrażania zmian.
Przykładowe zagadnienia, które mogą zostać poruszone w trakcie badania:
styl zarządzania – ocena stylu i stosowanych technik kierowania zespołem, relacje przełożony-podwładny, zaufanie do decyzji kierownictwa
komunikacja wewnętrzna – forma i częstotliwość komunikacji pomiędzy menedżerami i ich podwładnymi, ocena stosowanych narzędzi, wiedza na temat spraw organizacji, deficyty informacyjne
współpraca i relacje wewnątrz działów oraz między działami
wartości organizacyjne – ich znajomość, spostrzeganie i ocena
atmosfera i warunki środowiska pracy – ocena satysfakcji z pracy, nastroje, poziom zaangażowania
ocena perspektyw rozwoju – opinia na temat możliwości rozwoju, podnoszenia kwalifikacji
wizerunek firmy – zewnętrzne i wewnętrzne aspekty EmployerBrandingu
ocena satysfakcji z systemu wynagrodzenia – opinia nt. finansowych warunków pracy
wprowadzanie zmian – opinia dotycząca sposobu komunikowania i wdrażania zmian organizacyjnych
ocena poziomu autonomii – opinia nt. poczucia wpływu na decyzje, ocena stopnia samodzielności i odpowiedzialności na pełnionym stanowisku
Otrzymane wyniki badania analizowane są pod kątem obszarów wymagających korekty, a jednocześnie w kontekście zwiększenia zaangażowania pracowników oraz podniesienia efektywności całej organizacji.
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. more information
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.