Różnica pomiędzy e-commerce B2B a B2C

Różnica pomiędzy e-commerce B2B a B2C

Definicja e-commerce B2B i B2C Rodzaje produktów oferowanych w e-commerce B2B i B2C Rola danych i analizy w e-commerce B2B i B2C Logistyka i dostawa w e-commerce B2B i B2C Wpływ ekologii na e-commerce B2B i B2C Wpływ sztucznej inteligencji na e-commerce B2B i B2C Wpływ chatbotów na e-commerce B2B i B2C Wpływ bezpieczeństwa danych […]

Redakcja 16 października 2018

Wybierasz się na pierwsze spotkanie klubu i nie wiesz, czego możesz się spodziewać? Chciałbyś pokazać się z jak najlepszej strony i wyróżnić w stosunku do pozostałych przedsiębiorców? Zapoznaj się z kilkoma prostymi zasadami, które z pewnością sprawią, że poczujesz się pewniej w nowym towarzystwie i otworzysz na dostępne możliwości.

Networking z klasą

1. Przed spotkaniem zrób niewielki research

Sprawdź w sieci z kim na danym evencie będziesz miał okazję się spotkać. Poznaj branże i zastanów się, z którą z osób warto porozmawiać o współpracy i co sam mógłbyś jej zaoferować.

2. Bądź punktualny i pamiętaj o przywitaniu

Ponoć wystarczy 10 sekund, aby zrobić na kimś dobre wrażenie. Postaraj się zatem zawsze pamiętać o uprzejmym przywitaniu, podaniu ręki, które pomoże Ci zbudować pozytywną interakcję już na samym początku rozmowy.

3. Bądź aktywnym rozmówcą

Rozmowa zawsze opiera się na wymianie zdań, zadawaniu pytań i udzielaniu odpowiedzi. Dlatego tak ważny jest Twój czynny udział i wykazanie niewymuszonego zainteresowania rozmówcą. Nie skupiaj się wyłącznie na sobie, bądź ciekawy także tego, co ktoś inny może Ci oferować.

4. Wszystkich swoich rozmówców traktuj z takim samym szacunkiem

Na spotkaniu możesz poznać różnorodne osoby, zarówno te, które prowadzą niewielki lokalny biznes, jak i takie, które osiągają sukcesy na arenie krajowej i międzynarodowej. Ważne jest, abyś dla każdego z rozmówców pamiętał o należytym szacunku. Nie oceniaj ich jedynie przez pryzmat tego, jaką pozycję posiadają, ale miej na uwadze także to, czy myślą przyszłościowo.

Networking stwarza możliwości rozwoju na wielu płaszczyznach, dlatego tak ważne jest Twoje odpowiednie przygotowanie i nastawienie. Pamiętaj przede wszystkim o tym, aby w rozmowie z innymi przedsiębiorcami być sobą i zbudować wizerunek osoby, na którą w razie potrzeby, mogą zawsze liczyć.

Leave a comment.

Your email address will not be published. Required fields are marked*

five × 3 =

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. more information

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Close